lördag 16 april 2011

BYE SWEDEN - HELO GREECE!


Tjenis! Idag har jag strålat lika stark som solen har gjort över Västerås, av gott humör. Efter träningen fick jag som alltid massa energi, kunde jag så skulle jag alltid träna på förmiddagarna! Efter lunch träffade jag Mimmi på stan och hon påminde mig om hur mycket jag förlorar när jag stänger in mig själv och har "rehab veckor". Lustigt värre var att jag nyss bläddrade igenom en tidning och fastnade vid en artikel: relationer mellan människor är som plantor, man måste vattna och rå om dem för att de ska växa och bli vackra. - Det ska jag ta till mig, im a sucker för utveckling.

I kväll har jag laddad upp på grekiska kolgrillsbaren med mamma. Kan ni tänka er än bättre kick off på en Grekland resa än så? I can't. Taxin tar oss till centralen halv fyra i natt, därifrån buss till Arlanda och flyget går vid sju! Nu ska jag sätta mig på min väska och försöka få igen den. Natten spenderar jag tillsammans med Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha. Sova kan jag göra på bussen och planet. Ha det super här hemma så hörs vi om en vecka! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar