torsdag 5 maj 2011

NI FÅR INTE VETA LALALALA

Så här såg jag ut i morse innan nationella provet i matte... på tal om en annan Nella! Igår när jag kom hem från skolan insåg jag att mobilfan inte var med mig hem, utan hemtelefon satt jag mig ner på en stol och tänkte "va fan gör jag nu? mamma jobbar sent och kommer inga brandmännen om hon inte får tag i mig". I det ögonblicket då jag tänkte slänga väg ett mail till mamma med hopp om att hon skulle se det, plingade det på dörren! Där står hon, Nella med min mobil i handen! Om du läser det här, tack igen! och hoppas du gillar chokladen ;)

Idag har jag lämnat in mitt projektarbete, samt gjort klart den estetiska bilden och skickat in den med! Så jeffla skönt att ha det utskrivna formatet på ett tjugotal sidor liggandes i sina händer, jag kände mig väldigt stolt! Och tack ni som ställt upp som intervjupersoner, om nån utav er skulle råka läsa det här. Det betyder iaf att jag får ledigt hela dagen i morgon bortsätt ifrån elevrådsmötet mellan 10-11, vilket känns helt ok! tänkte dela med mig utav eller teasa er och säga att jag har kommit till ett sjukt oväntat beslut idag! Jag tänker inte (än) säga vad det handlar om, kan dock ge er en ledtråd. Det handlar om framtidsplaner, men samtidigt när gör mitt liv inte det? På tal om framtid och fem minuter vill jag stå i duschen och värma kroppen i varmt vatten och skölja av mig svettet från gymmet. Seya! xoxo

1 kommentar: