tisdag 10 maj 2011

TVEK


Tvekar om jag ska fortsätta lägga upp inlägg på denna blogg, har kvar intresset men trött på hela bloggens utseende osv. Har lite nya idéer pga och vill ha det mer stilrent och organiserat. Nu känns min blogg bara riktigt plåttrig och vääldigt blandad. Har tänkt mig mitt liv i bilder (och lovar att lägga ner photobooth lite grann och börja ta med en vanlig eller mobilen), kläder och ni vet randome. Och sedan ha mina små krönikor med åsikter separat och tydlig för sig själv. Typ söndags krönika med Matilda. haha lät lika tantigt som morgonsoffan med någon på SVT..
I morgon har jag nationella i Matte, blä, hurra för att det är det sista! och för att jag gör debut på golfrangen med min käre bror. Har tränat armarna rejält på gymmet idag för att få till den där svingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar