söndag 1 maj 2011

VALBORG




Godmorgon! Fast jag misstänker att majoriteten inte alls har en god morgon på grund av spriten som de hällde i sig under natten inte alls känns lika bra idag som den gjorde igår, right? Skönt att slippa det problemet och att vara en aning förkyld känns längre inte så farligt! Jag hade en skit trevlig Valborg på enhagen, Annis pojkvän bjöd på grillmiddag. Det var hans grabbgäng, en flickvän till en utav dem, Anni, jag, bella och lisa. Kul för min del att träffa Lisa och Bella igen två flickor från dansen. Ni som dansar förstår mig säkert när jag berättar hur mycket man tappar när man lämnar "dans världen". Alla tävlingar, bussresor, hotell nätter, prispalls kramar och sminktips man delat med varandra. Kom var hemma efter 2 och vaknade precis efter en skööön sovmorgon!

Nu handling och huppigupp färd med Mammsen och Håkan. Sen friskis och plugg. Hade ett nytt diadem från H&M. Kände mig en aning som Blair i G.G. To bad Chuck wasn't there though... xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar